Onsdag 4 augusti - hemma igen

Vi äter en sista fantastisk hotellfrukost. Vi njuter. Fan snart är det slut på härligheten. Snart slut på både resan och ledigheten. Och på svullandet också. Det blir till att spjälka hårt i några veckor för att bli av med extrakilona från resorna. Nutrilett-pulver i veckor. Eller månader i mitt fall kanske :(


Utsikt mot hotellets innergård

Sista-minuten-shopping på Balenciaga. Snålar ur på en tröja i Maison Margiella. Köper jag får jag ångest, köper jag inte får jag också ångest. Fan va jobbigt. Tiden springer iväg. Plötsligt är det utcheckning och taxi till Malpensa. Sobrilen gör verkan nästan direkt. Blir astrött och sover redan i taxin. Sover även första timmen av flighten. Helt bumpfri flight. Landar på Arlanda vid 20. Resan är verkligen slut. Ångest. Godnatt livet. Fram till julsemestern ...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0