Söndag 11 juli - dagen innan avresan

Packning pågår. Sobrilkur har påbörjats. Sista-minuten-shopping inför resan avklarad. Imorgon är det avresa för mig och Åsa.

Södermannagatan 76 - dagen innan avresa
Stockholm - innan avresa

Årets sommarsemester är som följer
12 juli Arlanda - Miami - stannar i Miami 4 nätter och bor på Setai Hotel
16 juli Miami - New York - stannar i NY 9 nätter och bor på Four Seasons Hotel
25 juli New York - Stockholm - kommer hem på morgonen den 26 juli

Hemma några dagar i Sverige och sedan bär det av på en mini-semester till Italien

30 juli Arlanda - Rom - stannar i Rom 2 nätter och bor på SAS Radisson
1 augusti tåg från Rom till Venedig - stannar i Vendig 2 dygn och bor på Hilton
3 augusti tåg från Venedig till Milano - stannar 1 natt i Milano och bor på Four Seasons Hotel
4 augusti hemresa med flyg Milano - Arlanda

I New York kommer vår nyblivne landslagskompis Annica bo 2 nätter hos oss på vägen hem från landslagslägret i USA. I Miami kommer Bajen-spelarna Johanna och Matilda att semestra samtidigt som vi. De var delvis i New York samtidigt som oss förra året så det är väl rätt tydligt att de stalkar oss :)

Är fortfarande så sjukt besviken över att Tyskland åkter ur VM att jag inte vet om jag klarar att se finalen ikväll.

Varmt har det varit hemma i helgen, men det är visst ingenting mot vad som komma skall. Det var 38 grader i New York häromdagen. 38 grader! Jaja - inget kan stoppa mig från mitt 16e besök i universums huvudstad. Inget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0