Söndag 25 juli - Hemfärd


Hatar sista dagen. Vem fan gör inte det?

Frukost på hotellet. Skitbra frukost, skitbra atmosfär, men det är ändå sista dagen så går inte att njuta 100%. Försöker ta mig igenom ett antal av alla New York Times söndagsbilagor. Resereportage om Gotland - hur Gotland förändrats under senaste 10 åren som turistresemål. Party-Gotland och stillsamma natur-Gotland och hur de samsas. Bland annat citeras Alex Schulman av alla människor. Fastnar också för en artikel om Roberd Duvall som snart fyller 80 och fortfarande är riktigt produktiv. Imponerande. Jag tycker dock han spelat för många roller då han ska vara irriterande vis och förnuftig. 



Åsa packade allting medan jag sov sent under natten. Fan va skönt. Vi tar en sista tur på stan och sedan sätter vi oss i taxin och åker iväg till Newark.

Flighten är rätt ok och jag lyckas sova 2-3 timmar. Vi landar straxt före 07:00 på måndagmorgonen. Saknar redan New York, men där är skönt att flighten är över.

Några dagar hemma och så Italien på fredag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0