Måndag 15 december - pokalen på plats

Hämtar vandringspokalen för vetgirig. Stormästare är jag. Ärevarv i korridorerna. Odräglig får en ny innebörd. Trivs med mig själv. Ju värre desto mer. Nu får den stå på mitt skrivbord fram till nästa mästare tar över. Låt det ta tid.
 
 
13 grader i New York men snö och minusgrader på söndag. Klassiskt New York. Växlar hårt från dag till dag.
 
Pia i min grupp (en av 2 grupper just nu ..) säger upp sig. Fan va trist. Lite sorg. Driven och jätterolig. Ger energi. Men så är det. Och bara det blir bra för henne så är jag glad. Man måste hitta en väg som känns rätt.
 

Årets julklapp för den som redan har allt
 
Sedvanlig genomgång vad vi mest ser fram emot på semestern:
* Julafton på beachen i Miami
* Hotellfrukost på Setai Hotel i Miami - världens bästa hotellfrukost enligt mig
* Amerikansk fotboll live i New York - första gången vi ser en match live
* Nyöppnade Perez Art Museum i Miami - designat av Herzog de Meuron som ritade fågelboet i Beijing
* Promenera på 3e och sista etappen av High Line i New York
* Kortbyxor i december
* Cykla i Miami
* Julskyltningen i både New York och Miami
* Lyxshoppa i New York
* Åke till upp-poppade Design District i Miami
* Gå på Kinokuniya i New York
* Walking the streets of Manhattan - always..
* Slödagar med massa fika och bio mitt på dagen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0