Söndag 20 december 2015 - mot Tokyo tillslut..

 
"Jag kan flyga jag är inte rädd" ersattes idag av "jag kan flyga det är inte försenat.."
 
Vaknar flera gånger under natten av att hotellbyggnaden vibrerar lätt när några större flygplan går in för landning. Går upp och skiter vid halvfyratiden. Svårt somna om. Känns som jag har jetlag innan vi ens börjat röra oss österut. Hur fan lyckas jag med den?
 
Kvar i fortsatt Star Wars-rus. Laddar ned The Empire Strikes Back över natten till iPaden. Alltför länge sedan jag såg. De 4,6 GB via iTunes tar 13 timmar över segt wi-fi. Knäckte jag alla andras surfande också? 
 
 
Efter 1,5 dygn på flygplatser och hotell utan frisk luft tar vi en promenad genom ett närliggande bostadsområde. Väldigt närliggande. Kan inte va kul att bo med dånande jumbojetar i örat. Luften är härlig iallafall. Står still och bara andas ut och in ett tag. 
 
Flighten avgår i tid. 10,5 timmar genom mestadels mörker. Tittar på Rymdimperiet. Dricker vin. Äter för mycket varma rostade cashewnötter. Sover några timmar. Tiden går oväntat snabbt och inte ett gupp på hela flighten. Landar Tokyo 10:20 på måndag morgonen. Och bagaget fanns med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0